Rio
Blu is een zeldzame papegaai die nooit geleerd heeft om te vliegen. Hij woont samen met zijn baasje Linda in het koude Minnesota, waar hij geniet van zijn comfortabele leventje. Als Linda en Blu erachter komen dat er een vrouwelijke soortgenoot van Blu bestaat, reizen ze naar het exotische Rio de Janeiro om haar te ontmoeten… Rio is een prachtige animatiefilm van de makers van Ice Age, vol met swingende muziek en avontuur. Haal het feest in huis!