Rumours
Afwisselend comedy, apocalyptische horror en soapopera volgt RUMOURS de leiders van 's werelds rijkste democratieën tijdens de G7-top nadat ze verdwaald zijn geraakt in het bos en het gevaar toeneemt, terwijl ze een voorlopige verklaring proberen op te stellen omtrent een wereldcrisis. Met een internationale cast waaronder Cate Blanchett, Alicia Vikander en Charles Dance.