Sabrina
Sabrina is charmant, humoristisch en straalt dankzij enkele van de grootste sterren van Hollywood. Humphrey Bogart, William Holden en Audrey Hepburn zijn de sterren in een Assepoesterverhaal onder regie van de beroemde filmmaker Billy Wilder (Sunset Boulevard, Some Like It Hot). Bogie en Holden zijn de megarijke gebroeders Larrabee uit Long Island. Bogie is één en al werk, Holden één en al playboy. Maar wanneer Sabrina, de dochter van de familiechauffeur, volwassen en stralend mooi terugkeert uit Parijs is alles in gereedheid voor familie-vuurwerk wanneer de broers onder de betovering komen van Hepburns heerlijke charmes.