Saw VI
Vanuit het graf heeft de wraaklustige seriemoordenaar alle touwtjes strak in handen. Zijn troonopvolger, rechercheur Hoffman heeft FBI-agent Strahm uit de weg geruimd en probeert hem de schuld te geven van Jigsaws moorden. Maar wanneer de FBI daar niet in trapt, zet Hoffman een sadistisch spel in werking. De ware bedoelingen van Jigsaw worden eindelijk duidelijk...