Saw III
Met zijn nieuwe leerling Amanda (Shawnee Smith), heeft de poppenspeler achter de verschrikkelijke, ingewikkelde spellen, die een gemeenschap in angst houden en de politie verbijsteren, weer gevangenschap ontlopen en is hij verdwenen. Terwijl rechercheurs op hem jagen, weten dokter Lynn Denlon (Bahar Soomekh) en Jeff (Angus Macfayden) niet dat ze kersverse pionnen zijn op zijn kwaadaardige schaa...