Scooby-Doo
Zoinks! Twee jaar nadat Mystery Inc. met gekibbel uit elkaar gegaan is,worden Scooby-Doo en zijn slimme medemisdaadbestrijders Fred, Daphne, Shaggy en Velma elk afzonderlijk naar Spooky Island gehaald. Spring Break, de ultrahippe trekpleister van het eiland, wordt namelijk geteisterd door onverklaarbare, griezelige gebeurtenissen. Dat is niet naar de zin van eilandeigenaar Mondavarious (Rowan Atkinson), die vreest dat de jongeren Spooky Island voortaan links zullen laten liggen. Hij wil dat de wijs- en speurneuzen hun krachten opnieuw bundelen om het mysterie te ontrafelen... Maar kunnen Scooby en zijn vrienden hun ruzies bijleggen om samen nepspoken en valse monsters te lijf te gaan? Scooby-Doo is een dolkomische verfilming van de waanzinnig populaire cartoonreeks met een waanzinnige soundtrack. In de hoofdrollen o.a. hartendief Freddie Prinze Jr. en Sarah Michelle Gellar, alias Buffy The Vampire Slayer.