Scooby-Doo's Creepiest Capers
Het spookachtige speurwerk van onze helden krijgt meteen de wind in de zeilen in Go Away Ghost Ship, waarin ze een bovennatuurlijke ontmoeting hebben met de piraat Roodbaard. Daarna zetten onze helden aan boord van een geheimzinnig schip koers naar een mistig eiland. Daar zorgt een begraven piratenschat voor de nodige heisa in de aflevering Hassle in the Castle. Het avontuur gaat verder over land, wanneer hun trip naar een rockconcert onderbroken wordt door bloedstollende verschijningen in The Haunted House Hang-Up. En in A Night of Fright Is No Delight proberen Scoobyen zijn vrienden een miljoenenerfenis in de wacht te slepen door een nacht door te brengen in een landhuis waar het spookt… absoluut geen pretje.