Scream 7
Ghostface is uit op wraak en deze keer is het persoonlijk. Sidney Prescott (Neve Campbell) heeft een rustig leven opgebouwd met haar gezin, ver weg van de gruwelen die haar ooit tekenden. Maar wanneer Sidneys dochter (Isabel May) zijn volgende doelwit wordt, worden haar grootste angsten werkelijkheid. Gedwongen om de nachtmerrie die ze begraven dacht te hebben onder ogen te zien, begint Sidney een meedogenloze strijd om haar gezin te beschermen.