Scream VI
De vier overlevenden van de meeste recente Woodsboro Ghostface-moorden zijn naar New York verhuisd om een nieuwe start te maken. Net als ze zich weer enigszins normaal beginnen te voelen, krijgen ze een afschuwelijk telefoontje. Ghostface is terug: brutaler en meedogenlozer dan ooit en tot het uiterste bereid om hen op te sporen.