Seberg
Seberg is gebaseerd op waargebeurde feiten over de Franse newwavelieveling en ster uit Breathless, Jean Seberg, die eind jaren 60 het doelwit werd van de FBI vanwege haar steun aan de burgerrechtenbeweging en haar liefdesrelatie met onder anderen Hakim Jamal.