Seduce Me: Noah’s Ark
Isabella Rossellini gaat terug naar bijbelse tijden en bezoekt de Ark van Noach. Hoe kreeg Noach het voor elkaar om alle diersoorten in koppels te organiseren? Hoe zit het met de hermafrodiete regenworm?