Separate Lies
Een gebroken relatie wordt tot het uiterste op de proef gesteld in dit drama. Anne (Emily Watson) en James (Tom Wilkinson) zijn een schijnbaar gelukkig en succesvol Brits echtpaar dat zijn tijd verdeelt tussen een flat in Londen en een huis op het platteland. Maar hun huwelijk is niet zo geslaagd als je zou denken. James kijkt al jaren de andere kant op terwijl Anne steeds ongelukkiger met hem is. Anne en James komen op een kruispunt in hun leven wanneer Anne de knappe en charmante Bill Bule (Rupert Everett) ontmoet. Anne wordt dolverliefd op hem, wat haar ontevredenheid over James nog groter maakt. Maar als Anne en Bill betrokken raken bij een ongeval waarbij een andere man sterft, verdwijnt Bill en besluit James dat hij de vrouw met wie hij getrouwd is moet beschermen.