Shame the Devil
In London en New York is er een seriemoordenaar actief. Deze geeft zijn slachtoffers de kans om vrij te komen als zij de waarheid spreken. Detective James Trent onderzoekt de moorden in London en deze leiden hem naar New York, naar zijn voormalige collega en ex-vriendin die gespecialiseerd is in seriemoordenaars. Zij ontdekken dat zij een persoonlijke connectie hebben met de moordenaar. Ze moeten zien uit te vinden wie er achter de moorden zit en waarom, voordat zij zelf de volgende slachtoffers zijn.