Siccin 2
Adnan en Hicran zijn gelukkig getrouwd. Maar als hun zoontje na een mysterieus ongeluk om het leven komt, worden Adnan en zijn vrouw als vreemden voor elkaar.Hicran begint haar verleden te onderzoeken om uit te vinden hoe haar verleden te maken kan hebben met de dood van haar zoon.