Üç Harfliler: Beddua
De vervloeking is als een tweezijdig zwaard opgestegen, heeft zich verstopt tussen de donkere wolken, en is op zoek naar zijn doel. Melek, Burcu, Eda en Ayla zijn vriendinnen sinds de middelbare school. Al zijn er al jaren verstreken sinds ze van school zijn, toch zijn ze elkaar niet uit het oog verloren. Op een avond ontmoeten zij de sjamaan Havel.