Skinford
James Skinford heeft een plan: een mysterieuze vrachtwagen stelen en omdraaien om geld te verdienen en zijn zieke vader te redden. Alles gaat volgens plan totdat hij een vrouw vindt waar iedereen die haar aanraakt onsterfelijk wordt.