Songwriter
In deze intieme documentaire over een van de grootste popsongwriters van deze tijd kijken we samen met regisseur Murray Cummings mee over de schouder van Ed Sheeran in zijn dagelijkse praktijk. Vanuit tourbussen, opnamestudio's en een huis verborgen in de heuvels van Malibu werkt de superster aan zijn hoog scorende album '÷' uit 2017, waarbij hij de hulp van visionaire talenten als Benny Blanco, Julia Michaels en Ryan Tedder inroept. Homevideo's en opnames onderweg bieden een inkijkje in het ontstaan van een aantal enorme hits, zoals 'Shape of You', 'Perfect' en 'Galway Girl'.