Stardust
In de hoop het hart van een beeldschoon meisje (Sienna Miller) te veroveren, belooft Tristan (Charlie Cox) haar een vallende ster te brengen. Het echte avontuur begint voor hem echter als hij ontdekt dat de ster in werkelijkheid een goddelijke schoonheid is genaamd Yvaine (Claire Danes). Als de oude heks Lamia (Michelle Pfeiffer) Yvaine’s jeugd probeert te stelen, moet Tristan haar ten koste van alles beschermen. Dit weergaloos betoverende sprookje zet je lachspieren aan het werk en laat je opnieuw geloven dat er zoiets bestaat als de ware liefde.