Starter For 10
Een Engelse student uit een arbeidersmilieu mag gaan studeren aan Bristol University, een chique prive-instelling. Terwijl hij worstelt om zijn levenslange droom te vervullen, probeert hij ook het hart van een meisje te veroveren.