Staying alive
Van de pakkende begintitels tot John Travolta's laatste triomfantelijke danspassen staat de kijker een spannende mix van dans, romantiek en stijl te wachten…en allemaal op het ritme van de klassieke filmmuziek van de Bee Gees. Het is vijf jaar na Saturday Night Fever en Travolta's discokoning is nu een danser die probeert een carrière op te bouwen op Broadway. Cynthia Rhodes (Flashdance, Dirty Dancing) en soapseriester Finola Hughes spatten van het scherm als de vrouwen in Tony's leven. Staying Alive, geregisseerd en mede geschreven door superster Sylvester Stallone, is puur entertainment.