Stormwind 3: op weg naar Ora
Mika is een paardenfluisteraar van naam geworden. Met haar hengst Windstorm vertrekt ze op een dag naar Andalusië, de geboortestreek van Windstorm. Daar ontdekken ze een magische oase, waar een groep wilde paarden komen drinken. Een groot bedrijf heeft echter haar oog laten vallen op de oase met haar bronwater.