Flicka: Country Pride
Toby (Clint Black) gaat aan de slag in een stal en neemt Flicka op sleeptouw. Kelly, de tienerdochter van de eigenaar, ontwikkelt al snel een band met het wilde paard. Als ruiter in de dop hoopt Kelly dat ze Flicka kan dresseren om deel te nemen aan een naderende wedstrijd, hoewel haar moeder dat afkeurt.