Superswede
Het leven van raceauto-legende Ronnie Peterson eindigde na een gruwelijke crash in 1978, waardoor de wereld in shock achterbleef. Samen met zijn dochter krijgen we een kijkje in het leven van Ronnie en de sport die velen de dood in drijft.