TÁR
Van regisseur-schrijver-producent Todd Field komt TÁR, met in de hoofdrol Cate Blanchett als de iconische muzikant, Lydia Tár. De film onderzoekt de veranderende aard van macht en de impact en duurzaamheid ervan in de huidige samenleving.