She Said
Gebaseerd op het baanbrekende onderzoek van de New York Times, volgt She Said het opmerkelijke waargebeurde verhaal van verslaggevers Megan Twohey en Jodi Kantor die de stilte rond seksueel geweld in Hollywood wisten te doorbreken.