Women Talking
"Women talking" volgt een groep vrouwen in een geïsoleerde religieuze kolonie terwijl ze bedenken wat ze moeten doen om een betere wereld voor zichzelf en hun kinderen te bouwen. Vertrekken, of blijven en vechten. Niets doen is geen optie.