Tavern Man
Een dag uit het leven van een eenzame man in de oude Portugese stad Guimarães. Overdag brengt de man zijn tijd door met het bedenken van nieuwe gerechten voor zijn weinig succesvolle taverne, terwijl hij zich ’s avonds klaarmaakt om een speciaal iemand te ontmoeten.