Teddy bear
De 38-jarige bodybuilder Dennis zou heel graag zijn ware liefde te vinden. Hij heeft nooit een vriendin gehad en woont alleen met zijn moeder in een buitenwijk van Kopenhagen. Wanneer een meisje uit Thailand met zijn oom trouwt, besluit Dennis zijn eigen geluk te beproeven op een reis naar Pattaya.