The 7th Victim
De naïeve Mary Gibson gaat in New York op zoek naar haar vermiste zus Jacqueline. Ze stuit op een groepje duivelsaanbidders die al zes moorden hebben gepleegd. In een race tegen de klok gaat ze op zoek naar haar verwarde zus, voor deze eindigt als The Seventh Victim (The 7th Victim).