The Back Up Plan
Jennifer Lopez is Zoe, een vrijgezelle New Yorkse die droomt over de ware, een baby en een gelukkig leven. Maar na een reeks ongeschikte mannen kiest Zoe voor haar reserveplan: alleen moeder worden. Zoe's plan blijkt lang niet perfect te zijn wanneer ze slechts momenten na de procedure een bliksemromance beleeft met Stan (Alex O'Loughlin), de man van haar dromen. Kan Zoe haar zwangerschap verbergen tot Stan klaar is voor de waarheid? Of zal de waarheid hem wegjagen? The Back-Up Plan is een hilarische romantische komedie over verkering, liefde, trouwen en ouderschap - maar niet per se in die volgorde!