The Bee Gees - One Night Only
De Bee Gees brengen hun grootste hits uit de jaren 60, 70, 80 en 90, waaronder veel nummers die zijn geschreven voor en gemaakt door andere artiesten, maar nooit zijn opgenomen door de Bee Gees zelf, waaronder Islands In The Stream, Guilty en Heartbreaker.