The Critic
Met de achtergrond en persoonlijkheid van de zeer omstreden Carlos Boyero als uitgangspunt waagt The Critic zich ook aan bespiegelingen over de grote veranderingen die in Spanje plaatsvinden op het gebied van de filmkritiek.