The Day Shall Come
Een arme predikant uit Miami krijgt geld aangeboden zodat hij en zijn gezin niet uit hun huis worden gezet. Hij weet niet dat de weldoener werkzaam is bij de FBI, die van plan is hem in een crimineel te veranderen door zijn dwaze, revolutionaire dromen aan te moedigen.