The Double
Een griffier bij een overheidsinstantie ontdekt dat zijn niet benijdenswaardige leven een gruwelijke wending neemt met de komst van een nieuwe medewerker die zowel zijn exacte fysieke dubbelganger is als zijn tegenpool, zelfverzekerd, charismatisch en verleidelijk met vrouwen.