The Drop
Een fenomenale cast, inclusief Tom Hardy en James Gandolfini, leiden deze grauwe misdaadthriller over caféhouder Bob Saginowski (Hardy) en zijn geharde medewerker Uncle Marv (Gandolfini) die moeten kiezen tussen overleven en loyaliteit als zij bij een mislukte overval betrokken raken en een schuld bij de maffia krijgen die ze niet kunnen terugbetalen.