The Duke
De trouwe viervoeter van de hertog van Dingwall, Hubert, erft het landgoed van de hertog en zet de wereld van de high society op zijn kop. Met de nieuwe wettelijke voogd van Hubert, zijnde de Butler's nicht, heeft dit onwaarschijnlijke duo een harde dobber om zich aan te passen aan hun nieuwe wereld. De achterbakse neef van de hertog vindt de twee onuitstaanbaar en laat zich door niets tegenhouden om de erfenis te stelen, zelfs als dat betekent dat hij moet trouwen met de poedel in het "Hertogdom". Een verhaal over liefde en toewijding van een hond die jou en je familie zullen raken!