The Furious
Wanneer de dochter van Wang Wei (Xie Miao) wordt ontvoerd en de corrupte politie weigert te helpen, besluit Wei het heft in eigen hand te nemen. Zijn enige bondgenoot is Navin (Joe Taslim), een meedogenloze journalist wiens vrouw op mysterieuze wijze is verdwenen. Gedreven door een nietsontziende wraaklust trekken de twee samen ten strijde tegen de ontvoerders in een explosieve martial arts-achtbaan.