The Gentlemen
De Amerikaanse expat Mickey heeft in Londen een bijzonder winstgevend marihuana-imperium opgebouwd. Een imperium dat hij – volgens de laatste geruchten – van de hand wil doen, maar enkel aan de juiste koper. Kandidaten zijn er genoeg, al spelen ze het spel wel erg vuil... De Londense onderwereld ontploft in een kluwen van chantage, dubbel spel, samenzweringen en bloedvergieten.