The Invite
Een getrouwd stel, Joe en Angela, kampt met relatieproblemen en hun laatste ruzie zou de druppel kunnen zijn die de emmer doet overlopen. Alsof dat nog niet genoeg is, arriveren ook nog eens hun ongeremde bovenburen om, op een eerdere uitnodiging, gezamenlijk te eten. Alles wat mis kan gaan, wordt zodoende nog veel erger.