The Last Face
Wren Petersen staat in Afrika aan het hoofd van een internationale hulporganisatie. In het door oorlog verscheurde Liberië ontmoet ze de bevlogen dokter Miguel en wordt halsoverkop verliefd op hem. Zowel Wren als Miguel gaan tot het uiterste voor hun missie, maar al snel blijkt dat ze fundamenteel van mening verschillen over hoe ze het conflict rond hen moeten aanpakken. Terwijl het land verder in chaos verzinkt, moeten Wren en Miguel de kloof tussen hen overbruggen, willen ze hun relatie redden...