The Last Redemption
In een rijk vol magie en verraad vecht de onverschrokken outlaw Diana tegen de kwaadaardige Lord Roland. Samen met haar broers en de jonge ridder Tyrion begint ze aan een gevaarlijk avontuur om de prinses en het koninkrijk te redden.