The Matrix Revisited
The Matrix is al jarenlang een hit. En dat is niet voor niets. De film zorgde voor een nieuwe trend van spectaculaire special-effects. The Matrix Revisited gaat nog een stap verder. Honderden nimmer vertoonde details van deze cyberthriller worden onthuld. Je ziet alles waar de eerste Matrix ophield: exclusieve nooit vertoonde filmfragmenten en een blik achter de schermen van de bedenkers van de virtuele Matrix-wereld. Voor het eerst zijn er ook beelden van een verbluffende geanimeerde versie (The Matrix Anime). Daarin betreedt men een nieuwe dimensie en wordt de essentie van The Matrix experience nog verder uitgediept. Kortom: The Matrix Revisited is een must voor iedereen die de originele film ooit zag en zich afvraagt hoe alles in elkaar zit en hoe het verder moet gaan.