The Moor
De natuur kent veel verrassingen in een heidegebied: Het lijkt alsof enkele van de meest bizarre en kleurrijke leden van onze inheemse soorten in het moeras leven. Hier leven planten die dieren eten en paddenstoelen die het leven uit planten zuigen.