The One
Internationale actiester Jet Li speelt in een daverende dubbelrol Gabriel Yulaw, een politieagent die tegenover een sinistere vorm van zichzelf uit een geavanceerd parallel universum komt te staan die erop gebrand is Gabriel te doden. De jacht van zijn alter ego leidt tot een gevecht tussen goed en kwaad die Gabriels blik op de realiteit zal veranderen en waardoor hij het kwaad in zichzelf zal moeten bestuderen. The One is voorzien van meeslepende oosterse gevechtskunst en innovatieve special effects.