The Ringer
Deze komedie gaat over 2 personages die de Special Olympics trachten op te lichten omdat één van hen geen geld heeft om zijn schulden af te betalen bij vriend en familie. Om zijn schulden in te lossen aast hij op het prijsgeld van de Special Olympics en stelt hij zich voor als één van de deelnemers... Een schitterende komedie met Johnny Knoxville, Brian Cox en Katherine Heigl.