The Upside
Phillip is een miljardair, woonachtig in New York, die verlamd is geraakt na een ongeluk tijdens het paragliding. Dell is een veroordeelde misdadiger die de gevangenis mag verlaten. Hij is op zoek naar een nieuwe baan en wordt bij Phillip in dienst genomen om hem te verzorgen.