Together
De nieuwe comedy TOGETHER van de Oscar-genomineerde Stephen Daldry met James McAvoy en Sharon Horgan in de hoofdrol, is het verhaal van een gezin dat, zoals zovele, een manier heeft gevonden om te overleven - samen.