Tokyo-Ga
De Duitse regisseur Wim Wenders reist naar Tokio om de wereld van een van zijn filmhelden, de beroemde Japanse filmregisseur Yasujiro Ozu, te verkennen. Beelden van Wenders’ visie op Japan worden afgewisseld met ontmoetingen en gesprekken met de crew en castleden van Ozu’s films.