Touchy Feely
Abby (Rosemarie DeWitt) is een veelgevraagd massagetherapeute en een vrije geest, terwijl haar broer Paul (Josh Pais) op routine drijft en een slecht lopende tandartspraktijk heeft met zijn assistente en dochter Jenny (Elliot Page). Abby ontwikkelt plotseling een afkeer tegen lichamelijk contact, waardoor ze haar werk niet meer kan doen en haar relatie met haar vriend (Scoot McNairy) bergafwaarts gaat. Terwijl Abby worstelt met haar identiteitscrisis, klimt de tandartspraktijk van haar broer weer uit het dal wanneer klanten zijn genezende vermogens ontdekken.