Transcordilleras
Transcordilleras is een slopende 1035 km gravelrace door de Andes in Colombia. In 2024 trotseerden Caroline en Mark hitte, hoogte en ruig terrein. De mensen, uitzichten en vriendschappen maakten het de moeite waard-nu trekt het rijders wereldwijd.